نحوه عیب یابی و تعمیر بخارشوی

دکتر شایان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
به وب سایت من خوش امدید
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نحوه عیب یابی و تعمیر بخارشوی
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : سه شنبه 10 فروردين 1400

نحوه عیب یابی و تعمیر بخارشوی

وسایل برقی می تواند یک نعمت و نفرین باشد. هنگامی که برای اولین بار کالایی را خریداری می کنید ، جدید بودن کالا می تواند زندگی شما را آسان کند. اما همین که خراب شد ، احساس می کنید در یک فیلم ترسناک هستید. اگر بخارشوی شما کار نمی کند ، راهی برای عیب یابی و تعمیر بخارشوی شما وجود دارد. بالاخره آن انبوه لباسشویی بخار ، جمع نمی شود و خودش را کنار نمی گذارد!

نحوه عیب یابی و تعمیر بخارشوی

بدون بخار یا بخار متناوب

این اتفاق بیشتر از تصور شخص می افتد. در صورت گرفتگی بخارشور رسوبات معدنی ، یک بخارشوی پوشاک می تواند تولید بخار را متوقف کند. اگر در کلاس علوم توجه کرده باشید ، پس به یاد خواهید آورد که آب حاوی انواع مختلفی از مواد معدنی است. اگر ماده معدنی مانند کلسیم از آب ساطع شود ، آنگاه یک لایه رسوب روی بخارشوی تشکیل می شود. هنگامی که این اتفاق می افتد ، بخار نمی تواند حرکت کند. اما تمام کاری که شما باید برای تعمیر بخارشوی انجام دهید این است که بخارشور را بخور دهید. برای این کار ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک محلول ایجاد کنید که قسمتهای مساوی آب و سرکه باشد. لازم نیست از سرکه سیب گران قیمت خود استفاده کنید. سرکه سفید این کار را انجام خواهد داد.

بدون بخار یا از دست دادن بخار

اگر بخارشوی خود را پاک سازی کرده اید و هنوز کار نمی کند ، مخزن آب را در بخار خود بررسی کنید. اگر آب بخار تمام شود ، بخار تولید نمی شود. اگر به طور مداوم از بخارپز استفاده کرده باشید ، تا جایی که چیزی باقی نماند جریان بخار کاهش می یابد.برای تعمیر بخارشوی، آن را با آب بیشتری پر کنید و این باید مشکل شما را برطرف کند.

بخارشو روشن نمی شود

در صورت روشن نشدن بخارشوی ، برای تعمیر بخارشوی چراغ عملکرد را بررسی کنید. اگر چراغ خاموش است ، در این صورت ممکن است مشکلی در سوکت دوشاخه وجود داشته باشد یا فیوز در دوشاخه بخار منفجر شود. اگر دوشاخه سوخته است ، فیوز را عوض کرده و پریز برق دیگری را در خانه خود آزمایش کنید. حال اگر بخارشو روشن نشود ، اما چراغ روشن باشد ، این بدان معناست که ممکن است بخارشوی شما از رسوبات و مقیاس آهک مسدود شده باشد. این دلیل سو عملکرد سیستم شماست.

چگونه رسوبات و مقیاس آهک را از بخار شستشو دهیم؟

گاهی اوقات ، رسوبات و مقیاس آهک ممکن است در بخارشوی شما گیر کند. برای بیرون آوردن رسوب و آهک از بخار خود ، باید شلنگ ، تیر و سایر اتصالات موجود در بخار را جدا کنید. برای تعمیرات بخارشور ، آن را برداشته و آن را در یک غرق بزرگ یا حمام قرار دهید ، دریچه کوچک تخلیه را باز کنید و بخار را بیرون بکشید. آب را از طریق این سوراخ کوچک عبور دهید تا آب شفاف شود.





:: برچسب‌ها: تعمیر , تعمیرات , تعمیرات لوازم خانگی , تعمیرات سه سوت تعمیر , تعمیرات بخارشوی , تعمیرات بخارشور , تعمیر بخارشور , تعمیر بخارشوی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





آمار مطالب

:: کل مطالب : 52
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 26
:: بازدید هفته : 388
:: بازدید ماه : 2595
:: بازدید سال : 40036
:: بازدید کلی : 277051

RSS

Powered By
loxblog.Com